Dagobert och Robin

Idag slutade vi tidigt, vilket betyder att jag har 3 timmars väntan på bussen. Vi hade våran sista lektion nära innerstan så Lovisa som ville äta raggmunkar i skolan blev nedröstad så vi gick på Dagobert (stället där alla coola hänger). Jag och Terese tog en kyckling macka och Lovisa tog en Mex-macka. Meningen var att vi skulle sitta där ett bra tag för att få tiden att gå men efter en kvart hade både Lovisa och Terese smällt i sig sina mackor. Jag hade då minst halva kvar segätare som jag är. Efter ytterligare en halvtimme vart Lovisa rastlös och tyckte att vi skulle ge oss av.

   Min macka

Då vart de stan, vilket jag inte ville till en början eftersom jag bar täckbyxor och de kan bli en hel del värme innaför dessa kan jag lova. Men jag gav med mig och vi gick runt på affärerna bland all rean, jättekul  när man inga pengar kvar har.

    Vero Moda

Efter rundturen på stan gick jag och träffa Robin, jag har inte vågat träffa honom tidigare för jag kännt mig så dum. Men så farligt vara det inte. De var först när jag kom hem som biverkningarna kom. Han gjorde mig illamående och min mage har nu börja verka. Jag tror inyte att han är bra för mig. Nämnade jag föresten att Robin är en milkshake?? Inte en kille som man lätt kan förväxla den med :P
Nästa gång blir de en choklad helt klart. 

 Robin (melon milkshake)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0