30 Dec

Nu var det bara en dag kvar till premiären. Jag och Julle åkte på att göra skyltar, typ de enda som vi har velat undvika.
denna dag hade jag också disken:( men så tråkigt hade vi inte, jag hade ju trevliga diskkamrater :P
Den här kvällen vart de rekvisita för hela slanten men oxå den här kvällen hände det något, jag har känt att jag inte varit så nära Jesus under den senaste tiden och jag har mått uppriktigt sagt piss men så denna kväll fick jag känna denna underbara kärlek som bara Gud kan ge och alla mina beskymmer var som bortblåsta. Jag grät och grät precis som jag gjort tidigare på hampe. Hans villkorslösa kärlek påverkar mig så mycket. Som tur var så fanns det många som stöttade mig.
Jag kommer aldrig glömma denna dag.


StordiskarN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0