Uttern

Idag had vi friluftsdag i skolan. Vi tjejer klassen valde att tillbringa vår dag vid uttern i stadsparken. En jättelik snöskulptur i form av en utter. Den är gjord så man kan åka ruschkana ner för dens rygg. Vi hade jättekul. Och det gick jättefort.



Efter några åk vart vi lite less och bestämde oss för att fika lite men de va lättare sagt än gjort. Jag tror vi gick runt hela lule innan vi valde att gå tillbaka till skolan och sitta på bänkarna där.






Söt Terese och Lovisa

När vi hade fikat klart gick vi och fortsatte på våra jackor. Jag hann riktigt mycke faktiskt. Om jag har tur så hinner jag klart på fredag.
När jag lessna på de gick jag och köpte en present till moster som snart fyller år. Riktigt stolt e jag faktiskt.
Jag var tvungen att prova den när kom hem för att kolla så den fungerade som den skulle. Jag berättar senare vad de e.
 
Bless

Kommentarer
Postat av: Moster

Nu blir jag nyfiken, hihi.

2009-02-26 @ 09:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0