So little time, so much to do

Idag hade jag bara en enda liten lektion, idrott. Vi hade dans. Det va jättekul. Vi dansa foxtrott och vals. Efter danspasset på pasade Lovisa, Terese och jag på att basta. Sist jag basta var i Tärnaby med Julle där vi ahde bastu på rummet.
När vi kom tillbaka till skolan fortsatte vi på våra projekt. Jag och Terese hade sportjackan och Lovisa hade sin beställning att ta hand om.
Men jag hann inte mycke på de 3 timmar jag sydde. Men de berodde mycke på att maskinen bara gav upp och sluta och sy stygn. Nu har jag bara alla tre snölås, huvan och dragskor kvar. Och inte mycke till tid, efter sportlovet ska den vara inlämnad. Och endast en lektion. Så lite tid, så mycket att göra. 

Bless

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har utmanat dig på min blogg! Kolla in länken http://essesset.blogg.se/2009/february/dagens-utmaning.html#comment

2009-02-24 @ 14:48:35
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0