Lov!!!

Änterligen är det efterlängtade sportlovet här. Som jag har längtat.
9 hela dagar utan skola.
9 hela dagar av sovmornar.
9 hela dagar av det jag vill göra.
9 hela underbara dagar allså.
Men tyvärr så måste jag göra lite skolarbete, men endast lite för är de lov så är det.



Mitt lov började för ungeför 3 timmar sen efter en hård dag av sömnad. Jag sydde och sydde men ändå han jag inte klart. Som tur är så har vi en dag till efter lovet på oss innan inlämning.



Men nu är jag fri som en fågel, eller inte riktigt, jag är fri som en plätta. Jag ligger stadigt i min säng med ryggsmärta som jag snart hoppas ska gå över.

Bless

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan ida :)

det är lite konstigt att du har lov nu, jag fick mitt för två veckor sedan, så jag har haft mitt redan.. men men, du har vecka 10 alltså? själv hade jag v.7

hade fint!

kram stina

2009-02-28 @ 19:21:34
URL: http://stinanoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0