Lite väl kort dag kanske??

Vaknade som vanligt halv sex men faktiskt inte direkt så trött eftersom jag somnat riktigt tidigt igår. Fredagarna brukar bara innehålla en enda lektion och de känns såå kul att sitta över två timmar i en buss för endast 80 minuters lektion.
Och idag vart de ännu kortare. Kl. 9 var de meningen att vi skulle på föreläsning i aulan så jag och Terese gick från psykologin tidigare, men när vi kom upp var det låst och inte en människa syntes till. Så vi gick till den andra dörren och likadant där så vi gav upp och gick och sydde lite. Så den skoldagen vart inte speciellt lång.

Kom hem kvart i elva och gick och la mig.
Senare på eftermiddan gick jag ner till Ica för att handla lite nödvändiga grejer. Igår köpte jag 4 kexchoklad och var sugen på det även idag men hade bestämt mig för att spara dom pengarna i stället men va finns inte precis vid kassan om inte chokladen, jag kunde inte motstå frestelsen så köpte 4 till.
Har nu tillbringat kvällen framför datorn och sitter nu och tittar på let's dance, hejja Magnus!!!

Trodde att jag skulle spendera helgen i min ensamhet men har nu blivit bjuden på innebandycup i A-jaur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0