Kvart över ett

Hejsan svejsan, jag vet att klockan är mycket men jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg iallafall. Sitter uppe sen med anton för att hjälpa honom att sy en munktröja. De va hans ide och han fick den ganska sent ikväll. Han hade inget tyg och han fick int ta mer av mig så då tog han en gammal filt istället.
Men tyget räckte inte till hela konstuktionen så han får nöja sig med en lång tröja utan huva och ficka.
Han ides inte heller använda nått mönster och ville inte vara mesig för polarna så de hela vart lite svårt.
Men nu har dom farit hem till sig så nu kommer han krypande till sin syster om hjälp. kommer nog sitta här ett tag till skulle jag tro.
Men jag är astrött så jag skulle mycke hellre ligga i min säng, men vad gör man inte för familjen??

Bless U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0