Sömnday

Hade en riktigt läskig dröm inatt, endast jag och Jens överlevde. Julle bulle dog :( hon blev skjuten i ryggen när hon hoppa framför en kula. Vaknade helt genomblöt, jag hoppas jag kan få lite lugnare sömn denna natt, helst utan död.

Idag har jag haft en bomb i huvet,  jag har känt hur den har tickat. En väldig spänning som inte vill lägga sig. Men som tur är så har jag ändå lyckats sova under dan.

Justde var och premiärbadade i Mosters pool igår, 31 grader varmt, vi var i typ hela eftermiddan och kvällen. Very najs. Nu ska jag gå och se "Casanova", har väntat länge på att den ska gå på tv. Vi kolla in kläderna. Men vi hörs kanske imorron om jag har tid att titta in här.

Det va ett tag sen det blev nån bild så jag lägger upp en från paradissemestern.
 Vårat vackra matbord bestående av Stefan

Bless   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0