Sverige Finland 1-0

Såg ni matchen igår?? Om ni inte gjorde de så missade ni något. Sverige spelade faktiskt bra. Och bäst av dom alla var Kim Källström. Han gjorde inte det avgörande målet men han var hur bra som helst ändå.
Det blev Elmander som fick lägga in bolleni nätet på Finlands mål med hjälp från Elfsborgs egen Anders Svensson. Jippi.

Och efter halva matchen kom jag på en sak, Jen och Jossan sitter ju där, på RÅSUNDA. Det hade jag helt forgottat. Jag spanade efter dom men såg dom inte, hade skickat ett mess så jag visste ungefär vart dom var men inget resultat . Jag hade oxå velat vara där, fått se Kim i egen hög person nu när det går så bra. Lite trist men så är livet om man bor så högt upp i sverige. Nästa år kanske de blir nån match nere i Borås om man har tur. Se Svensson spela lite.


Kommentarer
Postat av: Jen

Behrang Safari var ju bäst!

2009-08-13 @ 22:30:33
URL: http://madebyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0