Skoldag nr.1

Tänk att jag har blivit så stor att jag börjat tredje ring på gymnasiet, Ojoj va tiden går fortjag vet knappt vart den tar vägen nånstans jag tycker det var nyss som jag var den där nervösa ettan som knappt vågade röra sig i korridorerna på den stora skolan.

Jag började inte för ens kl.13 idag så jag tog en liten sovmorron men var ändå tvungen att åka 9.25 för vi har så knäppa busstider. Lite senare mötte jag upp Lovisa vid bussen, åh va jag har saknat henne, jag har nästan haft abstinensbesvär. Vi gick på stan en sväng och sen for vi på "Daggen" och tryckte i oss mackor och snackade skit, så som tjejer kan göra ibland. Efter detta gav vi oss av till skolan eller rättare sagt till aulan där vi fick lite info och senare vidare till sömnadssalen där vi fick ytterligare info.
Dagen slutade vid 14.15 sen gick vi på stan igen. Jag och Lovisa hittade en megasnygg huvtröja med postnummret 90210 på och en bild på hela gänget från serien på prislappen, Lovisa köpte den och jag ska få prislappen sen:P



Vi har i stort sett inga lektioner under veckan men däremot en massa tid på stan i väntan på buss så de kommer bli en lidelsefull vecka för en som inte har ett öre att avvara.

Nu tänkte jag börja göra lite mat för min mage tryter.

Bless

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har också haft Abstinensbesvär efter dig! Prislappen får du imorgon. ;)

2009-08-24 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0