Sista dagen innan skolstart

Ja då var det dax igen, sista dagen på ledigheten. Och i år är det ännu mer speciellt för detr är mitt sista sommarlov och därmed den sista dagen innan sommarlovet är slut. Det ska både bli tråkigt att börja skolan igen och stiga upp halv 6 varje dag igen och sen ska man ju träffa alla brudar igen och det ska bli så oerhört roligt har verkligen saknat dem.

Så denna dag blir det mest att förbereda sig för höstterminen, packa alla böcker och sånt man kan behöva. Ska kanske dra till moster oxå och hjälpa till med renoveringen. Sen vet jag inte om jag kan ha tvättid idag kommer inte ihåg vilken dag jag boka.



Här är mitt nya schema, kanske inte de bästa men man får väl anpassa sig. Jag och Lovisa  har detta är exakt samma schema tidsmässigt och det är ett plus så att vi har alltid nån att umgås med under hålen.

Nu ska jag gå och titta om jag hittar något ätbart i kylen men jag hör troligtvis av mig senare under dan eller ikväll.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0