Opps I did it again...

Sorry men de blev så mycke igår med bad och tvättid och sen när jag hade tid var datorn upptagen. Men nu ska jag ge er en liten sammanfattning om vad som hänt de senaste dagarna eller veckan. 

Torsdag kväll åkte vi ett gäng till amubulansen i östhammar för att lira lite beachvolly och basta, efter detta vid halv 9 åkte vi in till Livets ord i uppsala på europa konferensen och så på en konsert med Sarah Kelly, hon är ju bara så grymt bra synd bara att den mesta tiden åt till lovsångsteamet.  Det hela var över vid kl. halv 1 tror jag, jag sov hela resan hem:P

Fredag var dagen jag skulle flytta så jag packade alla mina saker så jag var klar när julle kom och hämtade mig och grejorna, vi tog med oss jossan som bärhjälp. Det blev två vänder. När alla möbler var inne och allt annat upptäckte vi hur långt tid de ått innan vi hade ätit så vi bjud in Isak på en lite innflyttningsmiddag och sen åkte vi och bada i Aspbo, det va skitakallt. Efter de såg vi film, eller rättare jag såg film de andra sov. Trota att jag inte sovit så mycke föregående natt så var jag super pigg så vid midnatt tappade jag upp ett bad, för vi har badkar i våran lägenhet. Efter detta blev jag helt slut. Och äntligem tänkte jag sova. Men jag sov väl högt två tre timmar den natten för att julle tog allt mitt täcke.

Lördag bestämmde vi oss för att åka ut och paddla med kyrkan men til slut blev det bara familjen typ. Jag paddla med Julle och jesper innan han övergav oss och det blev bara vi två. Vi kom fram till en rastplats där det var tänkt att vi sku sova men när vi såg platsen ville ingen stanna över natten så vi grillade och sen åkte vi hem.

Söndag=Gudstjänst, vi åkte till furuhögden där jag tidigare varit på läger. Det var kul att träffa alla igen efter ett halvår. Sen vet jag inte hur roligt de va att träffa mig:P Efter detta gick vi hem till Camilla för att fika lite och spela spel, Jag och Simon ägde i TP, total utklassning.
Min sista kväll i paradiset tillbringade jag med Julle och Isak. Vi skruvade ihop ikea möbler, eller rättare sagt Isak skruvade och vi tittade på. Vi såg "A walk to remember", och jag gröt från början till slut. Julle fällde inte en enda tår den känslolösa kvinnan, fy skäms på dig.

Måndag morron väcktes vi halv 5 av Isaks alarm, han sku nämligen börja tidigt. Det tog nästan en halvtimme att få upp han ur sängen. Jag och jUlle var typ meapigga vid detta laget och vi trodde aldrig att vi sku somna om. Men de var inte några problem. Jag vaknade igen vid 9 med världens illamående. Jag gick upp och försökte trycka i mig lite frukost men de gick så där. Vid 10 11 åkte vi för att hämta upp sara för att åka in till stan. Vi mötte upp Isak på Rusta för att kolla in dammsugare, men kresna Julle vill inte ha vad som helst så då åkte vi vidare till andra potentiella affärer. Vi hittade en på jula som dög och de var väl tur. Sen åkte vi in till stan, jag sku på New Yorker och Sara sku byta sin telefon. Vi delade på oss men eftersom jag är en riktigt snabb shoppare så vir jag klar långt innan dom så vi möte dom vid teleaffärn. Jag ser en kille där som jag tycker verkar så bekant men jag kan inte säta fingret på det, då ringer hans mobil, - Bengt. Och då fattar jag. Det är ju Bengt Dahlkvist, Daniel Toivonen i skilda världar. Jag har sett en kändis!!! 
Efter detta äter de andra på en av de bästa salladbaraen jag ätit på men jag fick inte ner mycke, fortfarande grovt illamående. Sen blir det bara en massa dötid innan arlanda. 
Flyget gick 17.50 jag var framme i kallax 19.00. Mamma mötte upp mig och vi åkte till max, äntligen kunde jag äta, jag har typ inte kunnat sluta fortfarande.

Det är väldigt sorgligt att lämna min favorit plats på jorden men jag hoppas kunna återvända så snart som möjligt, Miss U guys.  

Jag hittar inte mobilsladden så det blir tyvärr inga bilder :(

Bless

Kommentarer
Postat av: stina

vad kul att du skrev upp allt som ni nästan gjorde :) hur gick det med julias flytt och allt? bor hon där på heltid nu?

2009-08-05 @ 23:01:22
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: julia

kom hem nu! det ekar så tomt i lägenheten när inte min sambo är hemma! :(

2009-08-06 @ 16:17:42
URL: http://julia.obypingst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0