Najjsigt

Nu är det helg, eller in helg började ju lite smått redan igår. De enda som gjordes igår var att besöka min kommande praktikplats för att få lite tider och annan info. Sen blev det en hel del skissande på brudklänningar och kostymer. Jag är verkligen i behov av en provdocka just nu det är svårt att komma med ideer när man inte kan testa sig fram. Och vet ni? Jag kollade igenom så mycke bröllopsgrejer igår så jag i natt drömde att jag skulle gifta mig men väcktes innan vigsel akten börja.

senare på kvällen blev det film för hela slanten. American pie 2, underbar och älskad av alla, hundtricket och män som hatar kvinnor. Den var faktiskt riktigt bra, men lite läskig att se mitt i natten så jag kunde inte somna förns Anton kom hem.

Idag blir det bara massa slappande har satt igång "När Harry mötte Sally" och tänkte göra en milkshake senare med äkta jordgubbar.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0