Loppmarknad and sourfish

Idag steg jag upp tidigt för att cykla till moster och hjälpa henne med loppmarknaden hon skulle ha för att få lite plats hemma i hennes nyrenoverade hus. Det gick väl sådär, lite i perioder bland var det många på en gång sen fanns det kundfria tillfällen. Efter tog jag med mig lite grejer till mitt hushåll vid flytten senare och lite romantikböcker.

Direkt efter bar det av till momo som bjöd på surströmming, de måste vara flera dar sen sist :P De va riktigt trevligt, de va bara momo, moffa, jag och moster där så de var väldigt lugnt. Vi åt citroncheesecake till efterrätt och åhh va god den e jag åt nästan upp hela själv, sån e ja. De hade hunni bli lite mörkt när det var dax för hemgång å jag gillar inte mörker på en lördagkväll så momo skjutsa hem mig, har jag inte en bra momo så säg. 



Nu ligger jag i mammas säng och lyssar på gamla klipp av morronpasset i p3, de e sånt jag gör när jag e ensam. Ska ta en panodil och krypa ner under täcket och kanske somna till nått avsnitt av fråga olle.


En live bild med min bok.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0