Kulturmatdag

Sitter och tittar på slutet av Elfsborgsmatchen, just nu leder dom med 3-2. Jag skulle tro att elfsborg vinner de e inne på tilläggstiden.

Idag bar det av till kyrkan på en internationell matdag. Man fick smaka på olika maträtter från olika länder, närmare bestämmt 11 st. bl.a nigeria, ryssland och irak. Mina favoriter var grillspett från filipinerna och något grötliknande från colombia.

Senare tog jag med mig Filip och Ronja och bada i Vistträsk. Det blåste rätt rejält men vattnet var riktigt varmt. Ronja simma omkring och fiskade. Hon var så söt, stod där på de grunda och tittade ner i vattnet, då och då satte hon ner huvet och försökte fånga fiskarna men kom på att hon fick vatten i öronen och blev besvärad. Även Filip badade. (nu har elfborg vunnit) Sen begravde jag han i sanden. tog bild men mamma e inte hemma och de e hon som har den.

Imorron ska jag skjutsa Anton till Luleå och titta på en skoter, hans pengar bränner i fickan. Jag känner på mig att den kommer att föjla med hem.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0