Ännu en gång...

... det händer hela tiden, jag uppdaterar väldigt sällan. Men jag har helt enkelt inte hunnit. Mitt liv är ganska häktiskt just nu med bara några dagar kvar till skolstart för min del. Och sen hjälper jag moster med hennes renovering av kök och hall.

Det har även varit en liten sjukhusrunda denna vecka. Igår skjutsa jag in pappa till sunderbyn och idag var det Robins tur att undersökas.

Idag i Pite hittade jag en klänning på partilagret för endast 10:- och sen på Gina hittade jag ett tvåpack linnen för 29:- sen köpte jag oxå en foundation på H&M. Jag köpte allt detta trots att jag inte har några pengar de e rätt så skickligt.

Jag har inte kunnat sova på flera dar så nu tänkte jag ta en lite tupplur, höres.

Bless

Kommentarer
Postat av: Julia

Bilder på inköpen, tack! :D

2009-08-21 @ 07:59:06
URL: http://julia.obypingst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0