Soliga dagar

Fick helg tidigt i fredags och det har varit över 15 grader sen dess dynget om. Satt ute och sola igår men tror inte att det kom nån bränna.

Igår vart det en slapp dag med lite filmer och lite städning. Idag var jag i kyrkan på ungdomsgudstjänst med moster och hennes söner. Det var en bra gudstjänst, innehållsrik men inte för lång. Efter gudstjänsten tog vi lite kyrkkaffe och sen såg på en helt unbelivable film. Med en kille som under stor del av sin medverkan går omkring med bar överkropp. Filmen handlade om fotboll oxå, min favvo sport. Och ser man denna film kan man förstå vad som är tjusningen med sporten. Vart nästan lite sugen på att ta med bollen ut och köra lite men kom på att jag inte har någon att spela mot och då ser de bara dumt ut att springa omkring själv.

Jag har varit riktigt hurtig i dag faktiskt. För de mesta har jag varit ute och joggat, promenerat eller annan aktivitet. Och de va riktigt skönt.

Nu ska jag se filmen som går på trean. Vi får höras.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0