Kändisspaning med Simon och Johan

Jag och Lovisa hade precis tagit farväl av våran kära vän Terese och stod nu och väntar på Simon vid blå ängeln, och vem går inte förbi mitt i allt?? Jo självaste Johan Glans!! Jag kunde inte tro mina ögon. Hade jag haft kameran uppe hade jag tagit kort, jag är inte direkt någon som blir helt till mig av kändisar men I löw him asså. För dom som inte tror mig så är det bara att kolla upp på ticnet.se han skulle vara i lule idag så de så.

Han har skämtat mycket om vad folk har sagt när de sett han i verkliga livet, va kort du är i verkligheten. Men inte var han så kort, där emot var han väldigt solbränd med sina ljusa ögonbryn. Men de väl varmt i fjollträsk antar jag.

Simon missa han precis, vi försökte hitta igen han men han var som bortblåst.


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag träffade Johan Glans på Kallax i somras :)

2009-04-29 @ 22:40:11
URL: http://whenyoubelieveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0