Igen igen

HAr haft lite fullt upp med skolarbeten, sjukdomar och kusiner på sista tiden så de har varit lite torkvarning.
Nu har jag bara en analys och ett indien arbete kvar.
Har varit sjuk de mesta av den här veckan, vaknade i måndax och och mådde jättekonstigt. Jag hade feber, andningssvårigheter, magont och huvudvärk och detta gick bara inte över. Fick vara hemma både måndag och tisdag från skolan. I onsdags var jag så dålig så jag trodde jag skulle dö. Jag hade en riktigt nära döden upplevelse. Jag steg upp vid 12 eftersom jag sovit dåligt under natten. Skulle gå på toa som man gr på morron, och allt snurra till, jag höll på att falla ihop, jag stapplade till köket där jag nästan slog i vasken när jag skulle fixa vatten, sen börja jag må jätte illa. Tog vattnet mot toan men alt jag hann till var en hink som jag ställt precis utanför toadörrren dagen före. Jag föll ihop på alla fyra och världen fortsatte och snurra, jag kände att jag var på väg att spy flera gånger. Detta gick över efter kanske en kvart. Jag vart jätterädd, tänk om jag fallit och slagit huvet i nått och tuppa av. Ingen hade hitat mig förns vid halv 7 tidigast. Efter detta gick jag tillbaka till sängen och låg där stilla tills världen blev stilla igen. Vid 5 tiden tänkte jag gå och ta mig lite mat och då hände samma sak igen. Jag ringde mamma och nästan grät i telefon, hon tog firmabilen hem så fort hon kunde. När hon kom så var allt bra igen. jag vill aldrig vara med om något sådant igen tack.

Jag skulle kunna skriva så otroligt mycke mer men orkar inte för tillfället så de blir nån annan dag.

Bless

Kommentarer
Postat av: Vickan

Blodtrycksfall

2009-04-11 @ 17:11:48
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hojja Ida :S, Hoppas att du är bättre nu. Jag saknar dig! ;)

2009-04-11 @ 22:38:40
URL: http://lovisahilmasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0