Första april

Den första april har alltid varit en skojjig dag. Jag har lurats lite jag med fast det inte riktigt var meningen. Men har dock inte ännu blivit de själv.
Idag har magsmärtorna fortrsatt som vanligt, ska sättas på en laktosfri diet för att se om det är de som är problemet. Idag klippte jag äntligen i mitt armanityg och oj va ont de gjorde när jag sen insåg att jag gjort fel. Men de gick fixa som tur var.
Satt uppe med min argumentation till riktigt sent igår och ändå vart den inte klar, opsidejsi. Men idag SKA den bli klar annars vet jag en som kommer bli ursinnig om hon inte redan är det förstås.
Kom nyss hem från tandläkarn, varit och fixa lite grejer och så.
Nu ska jag vila ett tag innan mamma kommer och sen ska jag försöka äta med min total bedövade mun.

Bless

Jo föresten, jag jag glömde säga en sak. Jag har fixa biljetter till en sverigematch i sommar. Ska änderligen få se Kim spela live. Vill du med så hör av dig, jag har ett par stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0