De är inte rätt

Jag hade tagit ledigt idag för att tandläkaren gå till tandläkaren, de fanns inte tid förens i slutet på maj så de tyckte att om jag kunde så kunde jag ta ledigt. Tyvärr så var detaa en akuttid så för nåra timmar sen ringde dem och sa att de var tvugna att ställa in min tid. Jag kan säga att jag är rätt så irriterad. Trotta att jag bara hade en lektion idag så kunde jag stanna och sy efter skolan men i stället så sitter jag hemma helt i onödan.
Det står på lappen man får från tandvården att återbud senare än 24 timmar debiteras. Men när dom ställer in så händer inget alls. Jag e så less de har nu förstört en hel dag för mig. Västen måste vara klar till modevisningen om bara nåra veckor och det hade varit bras om jag fått sy nåra timmar idag när salen är ledig.
Nu kommer jag få vänta hur länge som helst för att få tanden lagad.

Det är bara inte riktigt rätt enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0