Blåljus och ilska

Imorse när jag klev av bussen på norra hamn susa två ambulanser förbi med fullt blåljus och så när jag kommer till smedjan där jag vanligtvis möter Lovisa stod dom där och tydligen väntade på en buss med en sjukling i. De kom buss efter buss men inget hände. Det kan ju vara lite konstigt att de använder blåljus och sirener när de sen bara ska stå och vänta. Bussen kom och de tog hand om någon som låg på de bakersta sätena, så allvarligt kan de ju inte ha varit ändå om ambulanspersonalen kan stå och vänta på att bussen ska ta sin vanliga rutt och sina stopp. 



Håller på att tenta av engelska B kursen under våren och fick höra på villovägar att klassen vi går i redan har hunnit göra massa nationella prov utan oss så vi bestämde oss för att leta upp läraren under hålet, och jag kan säga att de vart en riktig promenad, huset hon jobbar i har typ 7 våningar och femtielva trappor men efter mycke om och men så hittade vi dit, hon hade precis tänkt på oss. Vi kom fram till att jag och Sara ska göra de skriftliga på måndag och att uppgifterna ska vara klara till den 15 maj. Lite stressigt men då slipper jag oroamig för engelskan mer.

Var hos frisörerna idag för att kolla frisyr till modevisningen om nåra veckor. Jag ska få busiga lockar, helt underbart!!! Mycke bättre än förra året när jag fick göra om frisyren hela tiden. de e treorna som får den äran i år så jag har stor förväntningar.

När jag kom hem väntade ett kuvert på mig i brevlådan, från tandläkaren och min tid som blev inställd igår har flyttats till 24 JUNI!!! Jag blir så less asså. Jag jag gå med traskiga tänder till slutet av juni?? Ids inte bry mig.

Nu är Terese på modellcasting på stadshotellet. Hoppas hon kommer med. Hade gärna följt om jag orka men den här dagen har varit väldigt lång.
Lycka till sweetie!!

Nu tänkte jag äta lite mat och sen kanske ta en lite prommenix med mor min.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0