4 April

Idag tog jag en riktig sovmorron. Sen såg jag på en film, den hade typ ingen handling men var bra i allafall. Sen vart de lite tv tittande.
Åt surströmming oxå och gjorde en kladdkaka till BB. Sen såg jag ytterligare en film, har sett rätt mycke film på senaste tiden, de får mig att slappna av.
Bakade matmuffins igår, de var goda nybakade men sen vart de torra.



Jag har börja plugga lite inför provet på måndag oxå men borde ha gjort de lite tidigare kanske.
Nu ska jag och köra lite grann. Hoppas man inte krockar nu bara.

Bless

Kommentarer
Postat av: Stina

jag måste ju göra reklam för min nya blogg nu! den är inte färdig än, men igång iaf :)

2009-04-05 @ 22:01:25
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: tessan

Rejäl bloggtorkning?

Kom igen lite uppdateringar vill jag se framöver!

2009-04-08 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0