Ross

I löw Ross Thomas, jag har sett filmer med han, tv-serier med han och jag kan bara inte slita mig från tv:n. Han började i en american pie film och senare dök han upp på kanal 5 i en surf serie och nu har jag sett en av dom bästa filmer jag sett och han var så klart med. Han är så enormt bra och blir bara bättre och bättre. Jag hoppas att jag kommer att se han en hel del fram över i många filmproduktioner. The cuttering edge hette filmen jag just såg förresten. Löw to him!!

Bless U

Jag lägger upp en bild så ni oxå kan njuta lite av honom :P Och jag vet att bilden kanske är liite utmanande haha men eftersom de va en surfserie så får man ta de som finns xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0