Pust...

Nu kan jag äntligen pusta ut, skjortan är äntligen klar. Jag trodde aldrig att jag skulle klara min deadline den här gången men de gjorde jag och jag hade inte ens bråttom där på slutet, Nu är de vila som gäller eller iallafall till på tisadg när en nu stressperiod, vi ska börja med våran blus och vi har bara tre veckor på sig att hinna göra mönsterkontruktion (vilket tar en väldig tid) och hitta tyg kommer att bli de svåra här... och sen sy ihop den. De är både bra och dåligt att min liknar en skjorta eftersom jag vet hur man syr ihop den men de är inte de lättaste att få den bra med alla små detaljer. 

 Och vet ni?? Imorron går den här tjejen över till att bli sjutton!!! Yess. Det betyder att min dag i dag kommer ängnas åt att städa, baka och handla och allt de som måste göras till ett kalas. Så den där vilan jag skulle ha blev de inte så mycket med :P

Nu måst jag gå och fortsätta med allt de andra, jag hör av mig senare vad jag fick på min sköna skjorta.

Bless U   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0