I've made it

Nu har jag gjort nått som jag och många andra inte trodde jag skulle göra. Jo jag har nu gjort ALLA mönsterkonstuktioner och produktbilden på blusen. Jag har oxå hittat sportjackan som jag ska sy. Jag känner mig såå duktig. Och att jag gjorde allt på en dag är ju oxå en prestation i sig... Jag är bara så stolt över mig själv. Jag ska till Pite imorrn så det är bra att jag kan ta det lugnt fram tills dess. Och nu behöver jag inte heller känna lika mycke stress över att inlämningen är bara om nåra veckor och jag är inte på långa vägar klar med skjortan, och eftersom jag nu var såå duktig kan jag nu lägga mer tid på den istället :P

Bless U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0