How I met your mother

Nu när jag är sjuk har jag inte haft så mycket att göra så började se på en serie som går på trean "How I Met Your Mother" den är asbra.
Det börjar med att man får se in iframtiden hur en pappa ska berätta hur han och deras mamma träffades, så han berättar en massa historier från våran nutid som inte direkt har så mycket med mamma att göra (jag har sett två och en halv säsong och jag har inte sett hon än). De handlar oxå om pappans bästa vän och hans tjej som varit tillsammans i tio år och som nu ska gifta sig. Sen är de Robin(pappans ex och nu vän) och Barney (en av pappans bästa vänner) Jag vet att jag kan vara lite dålig på att förklara i de här tillståndet men se den så förstår du...

Bless U


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0