Helg i ensamhet

Jag tänkte att eftersom jag är ensam i helgen kan jag lika gärna ta vara på den tiden i tystnad och göra allt de jag har tänkt göra under så många veckor nu. Jag kommer ha en hel del att göra. Och jag ska göra det. 4 mönsterkonstruktioner ska göras, ett kapitel om judendom ska läsas, ett kapittel om Freud ska läsas, en produktbild på min blus som ska sys om bara några veckor ska ritas och det är ingen enkel uppgift om man har dålig fantasi.... Och jag måste oxå börja fundera på hur min sportjacka ska se ut. Och det är bara de som har med skolan att göra sen så ska jag oxå baka eftersom jag fyller år snart. Det kanske inte låter så farligt men för lilla mig är det en hel helgs jobb med alla pauser man måste ta :P

Bless U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0