Andetag tack!!

Den här helgen har varit en plåga på andningsfronten. Vaknade lördag morgon tidigt av andnöd... tog en rinexin men det hjälpte inte ett dugg, sen åkte jag till moster och då släppte det lite och lite senare kom det en person dit och då började de bli tungt igen. Tog då en allegitablett från kussen men det hjälpte inte heller. När jag kommit hem tog jag nässpray och inget hände...
somnade tidigt och med 100 kuddar under huvet.
Vaknade på samma sätt i morse men ignorerade de. När jag kommit upp ur sängen tog jag allt jag kunde hitta och de hjälpte lite grann åtminstonne. Så nu är jag helt nerdrogad :P
Hoppas jag somnar fort i natt och får sova länge imorron. Men tror att de kommer gå bra. För då är jag ju ensam hemma och inget som kan göra mig allergisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0