Temadag

Vi har haft temadag i skolan och temat var: "Modespeglingar i annorlunda material".
Vi delades in i grupper med både ettor, tvåor och treor. Och sen fick en etta dra ett årtionde ur en burk och vi fick 80-talet. Vi tänkte direkt stora axlar och Madonna. Vi jobbade med tårtunderlägg och kaffeförpackningar. Så roligt material jag är förvånad att det blev nått i det men är man skickliga så är man... Det blev en kort kavaj med breda axlar och en snygg kort klänning. Vi hade tänkt att göra strutar oxå men de uteblev. Jag orkar inte skriva nått mer nu men lägger upp lite bilder. Och fler kommer när jag har hittat sladden till kameran :P

Bless U

        
Jag och Sofie försöker få fast kavajen i dockan.                 



Me i vår fina kavaj. Väldigt skön, NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0