Sista dagen

Nu är snart den sista dagen på höstlovet över. Det känns lite sorgligt att behöva gå tillbaka till skolan på måndag men oxå lite skönt att träffa alla.
Idag har jag gjort lagom mycket. Började dagen med att stiga upp och de vart rätt tidigt eftersom min andning inte var den bästa. Sen gick jag upp och satte på rixmorronzoo på tv:n det var inte så bra så gick tillbak till sängen och satte på gamla cityakuten avsnitt. Jag såg nåra och sen gjorde jag lite maränger. Dom vart riktigt goda faktiskt. Sen såg jag nåra avsnitt till och sen vart jag så trött så försökte sova en stund och det gick ju bara så bra. Jag fick lugnet som får mig att vila och just när de skulle övergå till sömn så ringer mobilen. Mamma. Jag snackar med henne en stund och sen återgår till sömnen trodde jag. Just när jag är på väg att sömna en andra gång så ringer pappa. Jag pratar en stund och fortsätter att vila. Jag försöker men kommer inte in i vilan på samma sätt igen och ger till slut upp.
Jag stiger upp och börjar göra mat. Skalar potatis och gör en specialare med laxen från igår. Det vart jättegott jag sleva i mig allt ihop och de va inte lite. De var meningen att de skulle räcka till imorrn men men.... 
Sen kom moster och pojken. Han satte sig vi min dator och såg på lite filmer på youtube och moster satt vid bdb. Sen for vi till pojkens kompis. När vi sagt hejdå och gått hem till mig satte vi oss och tiatta på glamour på tv och sen de nyaste avsnitten från usa på youtube.
Och nu sitter jag här ensam i läggan och ska se snyggot sjunga. Hejja Robin!!!!
Men jag har faktiskt en kompis här. Chokladasken jag fick i halloweenpresent. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0