Sent

Nu börjar klockan vara slagen. Skulle ha sovit för en timma sen. Men har man mycke läxor och skyhöga krav från lärarna så fär man jobba hårt. Men nu är jag klar iallafall. Hoppas bara att hon blir nöjd men det är ju inte så sannolikt. Hoppas att vi inte får nå mer läxor den här veckan för jag orkar verkligen inte rå plugga på lovet nästa vecka. På lov ska man vara om får för sig ledig och de kommer de lärarna som får för sig att ge oss läxor att få höra om. Jag är snart utbränd på grund av en ny lärare vi fått för i år. Om  de ommer att fortsätta i detta tempo kommer jag inte att palla och vi ska ha samma lärare i trean oxå ojojojoj va kul. Jaja nu måst jag slumra så jag åtminstonne får sova kanke 6 hela timmar.

Bless U 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0