Orientering

Oj va rloigt de e med orientering NOT. Orientera idag. Skulle vara där kl.13 men var tvungen att åka 9.25 från älvsbyn var i lule vid halv 11. Gick på stan och väntade på lovisa till 12 sen gick jag och köpte en macka på daggen och en halvtimma senare åkte vi med de smockfulla bussen till arcus. Jag ställde mig vid en gammal tant. Hon såg så snäll ut och de var hon oxå när hon skulle av så fick jag hennes plats. Och lovisa gick sitta i mitt knä och lite senare hade vi varsen plats. medans alla andra fick stå, haha suckers haha. när vi kom fram till hallen så fick vi köa i typ 20 min. Och sen drog vi iväg. 15 kontroller var de och banan var 4,6 km lång. tänkte att jag skulle hinna med 3 bussen hem men de va ju bara å glömma. kl. 2 hade vi typ nyss börja. Det va tur att vi hade varann för annrs hade vi aldrig taagit oss runt. Och de va massa folk som följade effer oss så därför gick vi lite "vilse" för att bli ensamma. haha. Det är såå skönt att vi har gjort detta nu och förhoppnings vis inte behöver göra om de. Banan tog ca. 1h 25 min. Vi åkte hem 15.12 och min buss gick 16.20 från stan så de vart ganska lägligt när lokalbussen tar en halvtimma. 
Nu ligger jag i min såå mjuka säng och tänker sova snart haha så jag får min skönhetssömn till imorrn när vi ska ta klasskort. 

Bless U

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0