Movies and baths

Idag har jag bara legat i sängen i stort sett hela dagen. Jag har hunnit se tre filmer och alla hyperromantiska och me snygga killar i :P Jag har oxå sett några avsnitt aav Gossip girl eftersom jag av en ren händelse råka slå på femman igår och hade glömt bort hur det gick för gänget och om man trodde att det var kompliserat då så är det inget mot vad de kommer att bli tro mig.
Jag har öxå hunnit med att ta ett långt bubbelbad och skrubbat hela kroppen.

Jag skulle tro att i morron blir det samma sak, jag har inte så mycket energi över nu så blir nog slappande Ida under en tid framöver. 

Filmerna jag såg var: Definitly, maybe; Another cinderella story (jättebra) och Picture this (nice dude).



Mitt badkar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0