Kväll med brudarna

Igår hade vi en liten klassfest på österns pärla i Luleå. Vi var 12 tjejer och vi hade jätte trevligt förutom att personalen var lite trög och uppenbarligs blinda och otrligt glömska. Så jag tror inte att vi kommer att återkomma dit nå mer. Men som sagt sällskapet var det inget fel på. Trots att vi var på en kinaresturang så beställde jag  pizza, jag vågade inte att ta något kinalikt med tanke på min känsliga mage. Men det hjälpte inte jag började må illa i allafall... Men jag måste medge att kinamaten såg riktigt god ut. Så vi får se vad jag tar nästa gång, jag kanske ska vara lite crazy och ta nått riktigt udda. haha.

Så kul har jag inte haft på länge så tack tjejer för en underbar kväll. Vi bara måste göra om det snart. Längtar....

Bless U guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0