Uschlish

Det gick ganska bra för mig i matte A, så just därför så tog jag de lite lugnt med matte B nu i år. Hade prov idag och jag fick panik, jag kunde inte ett ända tal. Och jag tror inte att de va många som gjorde. Man kan ju hoppas att de chansningar man gjorde var bra och att man åtminstonne når G men det tror jag inte i ärlighetens namn at jag gjort. Jag har aldrig någonsin gjort ett så dåligt prov i hela mitt liv. ;Men vad ska man egentligen med alla intervaller och funktioner till i vardagslivet?? De var ju tänkt att jag skulle även läsa matte C av nån anledning men aldrig att de kommer att gå.
För tillbaka provet nästa tisdag och om jag har högt poäng av oss tre muskitörer så blir det att jag får bjuda på fika men den chansen är inte så stor som tur är på den fronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0