Tisdag

Idag är det tisdag, världens längsta dag. Började med tråksvenska och sen sömnad och jag fatta inget typ. Vi håller nu på med mönsterkonstruktion på sportjackan och de mönstet som vi ska utgå ifrån är ju så stort så vi måst förminska en hel del men de gillar inte lärarn hon tycker att de e alldeles för tajt, men I do not care. Efter de hade vi religion och de lektionerna är alltid roliga. Sen skulle vi ha matte men hon dök aldrig upp. Typiskt henne, och vi skulle få tillbaka provet idag. så då missade jag precis min buss och var tvungen att vänta en och en halv timme.
När jag kom hem sprang jag iväg till Ola för att lämna en instruktionsbok till kameran jag lämna in igår. Och nu sitter jag och pratar lite med snyggingar. Väntar på att mamma ska komma hem så jag får  nå mat.

Bless U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0