Tack

Jag har haft det väldigt jobbigt ett tag nu och nu sökte jag hjälp hos den som jag vet alltid lyssnar. Och som så många gånger förut satt jag vid min sängkant och pratade ut hos. Och nu känns allting så mycket bättre. 

I Din hand lämnar jag mig
med allt jag har till Dig Gud
Du håller mig beskyddar mitt liv
och jag är Din förevigt

Jesus jag tror på dig
Jesus jag tillhör dig
Du ger mening åt mitt liv
all lovsång ger jag Dig
med allt jag har

Jag går med Dig vart jag än går
i glädje och sorg
är trygg i Dig
och i mitt liv jag följer Din väg
till luften Du gav
förevigt

Jesus jag tror på dig
Jesus jag tillhör dig
Du ger mening åt mitt liv
all lovsång ger jag Dig
med allt jag har

Jag tillber
Gud jag tillber dig
Och jag älskar dig mer hela mitt hjärta
för att du finns i mitt liv och min själ.
För att du alltid ger mig den styrka jag behöver
och för att du aldrig lämnar min sida

Du är mitt allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0