Matematik eller??

Samma sak hände denna vecka, hon var borta. Men hon hade lovat att vi skulle få en vikarie idag men nån sån dök aldirg upp. Jag var smart nog att åka med den tidigare bussen denna gång med risk att vikarien skulle komma. jag fick som tur var ett sms senare om att ingen hade kommit. Tänk om jag inte hade våga satsa och stanna i "hopp" om att viken skulle dyka upp. Alltså jag börjar bli lite less på att aldrig veta nånting om dessa mattelektioner.

Man vet aldrig om hon ska dyka upp eller inte, men ibland så kan de faktiskt hända att man fått ett mail när man kommit hem där de står att hon är borta, detta är skickat runt 10, då är de väl försent att berätta de när hon har vetat de i flera dar att hon skulle vara borta. 

ojoj de betyder att jag fortfarande lever i ovoshet om hur de gick på provet. Hoppas hon e där nästa vecka. Och vi kommer ju så längt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0