Love

Temat för kvällens idol är kärlek. Och jag kan inte hjälpa de men Robin sjunger en av mina absoluta favoritlåtar och jag kan inte mer eller mindre än att gråta, han gör den så otroligt bra och han sjunger den till dom som betyder mest för honom. Och Kevin från Arvidsjaur sjunger en annan favvis till sin flickvän. Det är helt fanastiskt. Det får mig att tänka, finns det någon här i världen som skulle vara beredd att göra något sånt för mig?? Jag hoppas verkligen det. Jag skulle göra det lätt. Och finns det de så kommer jag att hitta honom. Hoppas jag :P
Jag var helt inställd på att Robin skulle åka ikväll men nu vill jag så gärna ha kvar han om han kommer framkalla dessa känslor hos mig.
 
A lots of love to all of U <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0