Jul jul stålade jul

Nu har julen kommit till norrbottens pärla.

    
    

Kransarna på storgatan har dykt upp, slingor har satts upp lite här och var. Granen vid forumparkeringen står där den brukar så här dax dock har den inga ljus än vad jag har sett.


Även granen vid torget är på plats och lyser så fint.

Jag är inte den som brukar pynta allt för tidigt men nu när de e så mycke snö så kan jag inte riktigt hålla mina fingrar i styr. Började faktiskt plutte pytte smått med att byta till julduk vid tvn. och ändra ringsignal på mobben till blossa reklamen. Men nu i helgen blir de åka av då ska de pyntas som bara den... de e ju bara så mysigt med jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0