Idol

Jag bestämde mig för att skippa idol idag, jag börjar bli lite less och speciellt på Johan jag fattar inte vad han gör i den tävlingen men på ett sätt skulle det vara rätt kul om han faktiskt vann eller??
För tänk så här. Vinner han så finns det ju redan färdigskrivna låtar som han inte alls har något att säga till om. Och vilken typ av låtar är det?? Jo ballader om kärlek och riktigt smörsång. Så på ett sätt så skulle de vara rätt kul och se hur de skulle gå. Hoppas i allafall att Robin & Kevin är kvar en vecka till och är Robin kvar nästa vecka så får han en sportbil av sin far så hejja Robin jag håller på dig.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hmm... Jag börjar med att confessa att numera är idol för mig en stor gåta, kanske århundrades (eller egentligen är det hur höken kunde förlora mot dundret men...) MEN I ALLA FALL. Johan är ju cool xD

2008-11-28 @ 22:27:37
URL: http://ondapingvinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0