Broderi och masker

Igår var en rätt soft dag. Hade bara två lektioner och ingen teoretisk. På stilhistorian har vi fått i uppgift att göra ett borderi med medeltidstema, jag håller på med ett armband av bredare modell. Jag kanske lägger upp sen senare.


Jag och Lovisa Lekte lite med åra masker vi hitta

På bild&form lektione har vi hållt på med masker och deras utryck under en tid och igår blev jag äntligen klar. Men jag måste säga att jag är mest nöjd med bakgrunden. Efter det skulle vi börja jobba med skuggor och sånt på tex. kläder så dom ska se "levande" ut. Men jag hann inte så långt, dessa lektioner bara flyger iväg. Men dom är riktigt roliga. Jag ser stora framsteg i mitt tecknande.
   
Min mask och fin fina bakgrund



Klänningen jag ska skugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0