åhh va skönt me fredag

Den är äntligen här, fredagen den bästa dan på hela veckan.
Imorse fick jag sova en halvtimma extra för jag skulle åka in med mamma för att ha utvecklingssamtal senare. 
Men skolan börja med psykoligin och nu fick vi veta resultatet på provet som jag hade såå svårt att plugga som sen var så busenkelt, MVG yess det blir mitt nya mål haha. Efter de skulle jag ha utvecklingssamtal. De gick väl rättbra drog ut ordentligt på tiden eftersom jag har en så frågvis moder. 
Efter lunch var de dax för veckan sista lektion, maskinstickning. de är en skönavslutning på veckan men de e så seg den lektionen med sina 3 timmar.
En väldigt märklig sak hände under den lektionen. Vid rasten som vi har mitt i lektionen tittade vi som vanligt på skolklockan som är korridoren. Inget mer de de. Efter ett tag kommer en klasskompis in och berättar att de e nån som har snott klockan hahaha jag höll på att dö, seriöst vad ska man med en klocka på en diameter på 70 cm??!
Jag fattar att vi inte märkte nått, vi har ju lektion precis brevid och dörren öppen dessutom.

Nu är jag hemma och ska äta god middag för att fira mitt MVG. De blir ugnsstekt potatis och kött med bearnaisesås och vitlöksbröd. Mums...

Hat gött alla vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0