081110-Måndag

Måndag igen och skolan börjar. Tur att de e sovmorron.
Vi hade styrketräning på idrotten och jag körde stenhårt så snacka om träningsvärk jag kommer att få imorrn.

Efter skolan gick vi på stan för att kolla in lite sportjackor som vi kanske ska sy senare. En av affärerna ligger nära våran favvo mackbar. och vi kunde inte hålla oss undan så vi gick in och beställde var sin macka och den e ju bara så god. sen fortsatte spenderandet, vi gick till bik bok, jag och Terese köpye varsitt par jeans. Mina är såå otroligt små, hoppas dom går ut ordentligt. Efter att Lollo hade gått tillbak till skolan gick jag och köpte en hatt, och terese köpt en mysse.
Medans vi väntade på bussen gick vi in till smedjan och vi kunde inte hålla oss från att köpa ett balsam som lukta såå gott såå.
Mycke pengar försvann denna dag :*(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0