081108-Lördag

Igår var de lördag. En rätt bra dag till en början. Vaknade tidigt och gjorde mig klar för att åka till Lule.
Väl i lule släppte vi av kussen på innebandymatch och sen drag vi till storheden och shoppa lite, men ingenting åt mig själv faktiskt. Sen åt vi på max och sedan drog vi tillbaka till matchen. Det gick inte fullt så bra för dom men men. Sen drog det vidare till Pite och släppte av kussen på nästa ställe, konfalägret. Sen åkte vi hem till snöiga Älvsbyn. Det snöa igår och den ligger kvar än idag. När vi kommit hem slog jag in det jag köpt och sen drag de av till momo för hon fyllde 72år. Vi fikade och öppnade presenter. Hittils var allt bra. Men sen just innan vi skulle hem kom bomben och jag förstår inte varför, de gjorde nog ingen.
Denna bomb gjorde att jag åkte till moster istället för att se på stjärnor på is. Och MAMMA skulle komma och hämta mig när det var slut. Men hon dök aldrig upp. Bomben kom istället. Jag förstår inte varför hon gör så här mot mig, vill hon krossa mig ordentligt eller. Jag börjar lessna nu asså, och de e inte första gången. Nästa gång går jag hur kallt de än är. 

Idag är det farsdag och kl.14 ska vi befinna oss hos moffa och fira han. En stor delav släkten kommer dit så de blir nog rätt trevligt hoppas jag. 


Både Markus och scotts gick vidare igår!!!! YESSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0