081107- Fredag= HELG

Idag var den stora dagen för psykologiprovet. jag pluggade ju tills ajg storkna igår med böckerna i sängen och allt. Det var lite onödigt, jag tror inte jag har haft ett så mycket enklare prov, Det tog typ 10 minuter sen va ja klar. Men bara för att jag nu säger att de va döenkelt så kommer jag säkert inte ha nåra rätt alls :P
Efter provet va de engelska som gällde och den lektionen kändes oxå onödig vi slutade efter en halvtimme och de vi gjorde var lite grammatik som jag redan kunde och då fick jag förklara typ allt. Hade nu över två timmar att fördriva på stan. Första tiden spendera jag med Lovisa med sen övergav hon mig och jag blev ensam. Köpte kallingar på dressman till pappa och till Anton. Och hitta en ORANGE riktigt lysande orange BH skitsnygg. Sen blev de bara lösdriv. Terese ringde och jag gick med henne till pappa kom och hämta mig. Vi åkte till myrorna och ja köpte nåra böcker till moster. Sen åkte vi för att hämta mamma på kallax och sen åkter vi hem. Hem till moster och käka palt och lite annat.
Imorrn bär det av till lule igen för att Jens ska spela match. Och sen vidare till pite och släppa av han på läger.
Nu ska jag sova en stund eftersom jag vet inte vilken tid jag blir hämtad imorrn så måst stiga upp tidigt och vara bredd att sticka. 
Robin gick vidare en vecka till i kväll YES!!!! rligt talat så trodde jag att han skulle åka ut men men mig gör det inget att han finns kvar i tv-rutan. Men något totalt otippat hände ju oxå, Lars åkte. Jag fattar nada asså. Men han trivdes inte så de kankse va bra ändå hoppas han ger ut en skiva snart oxå. 

Bless U

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0