Par anoid

Idag hade jag sovmorgon började int förn 12 men var i lule vid halv 11 iallafall. Jag tror jag börjar bli paranoid för vart jag än går känns det som om nån följer efter mig. Det började nog i måndas när jag satt och vänta på Lovisa vid smedjan när en riktigt skum snubbe börjar prata med mig. Han var inte svensk så han fråga om jag kunde engelska och av ren tur säger jag nej, då börjar han prata på nått annat språk och jag fortsätter säga nej, då börjar han sakta gå iväg men han går fortfarande omkring på stan och försöker prata med tjejer. Han är riktigt kreepy. Ja har upptäckt att det finns en del sånna människor i lule och jag hoppas att inte vara med om nått sånt igen. 
Sen idag precis innan Lovisas buss kom sku ja på fassen och då satt det några utlänningar utanför som börja skrika åt mig på arabiska eller vad det då var varje gång jag gick förbi. Jag önskar verkigen att jag kunde förstå vad dom säger för det är likadant i korridorerna i skolan. De vore rätt kul om dom sa nått opassande och jag förstod och skällde ut dom haha. Och det var inte bara jag som var paranoid idag, vi var på helspänn varje steg vi tog och vände oss om hela tiden. 
Man kan ju säga att denna dan kanske inte var den bästa i mitt liv ;)     

Bless U 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0