Ledig

Idag är det onsdag och jag har inte haft några lektioner men var ändå tvungen att ta en liten tripp in till Luleå för att prova kläderna vi ska ha imorrn på modevisningen. Var i Luleå vid halv elva och skulle int träffas förns tolv så jag och Terese gick och ät kycklinggryta i matsalen på skolan. Sen gick vi till bibblan och fördrev lite tid. Vi träffade Lovisa utanför shopping så vi gick in till bik bok dom hade tagit fram massa olika outfits åt oss jag fastna för två och dom ska jag gå i imorrn;) efter det for LOvisa hem och jag och Terese gick runt lite på stan träffade ett par vänner till henne och prata lite;) visste inte att Terese var kompis med killen som jag har spanat på hihi. sen gick vi och köpte en mjukglass på blå gåsen. efter det var de dax för mig att åka hem. 
Väl hemma gick jag på konsum och köpte deras sista förpackning slingfärg, så fär slinga håret i helgen. 
Nu håller jag på och vårstädar mitt rum inte det roligaste med tanke på att jag är dammallergiker. Ska plocka ut en massa kläder från garderoben som jag inte längre kan ha och så. Ikväll ska jag se på Frusna män och grey's anatomy.
men nu måst jag fortsätta med städningen

See U later
Bless 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0