Forever young

Sitter och lyssnar på Young Groups verson av Forever Young och plötsligt slog det mig vad livet gått fort, det känns som det var nyss jag gick 2:an i grundskolan och om några månader börjar jag 2:an på en något högre nivå. 
Jag börjar nästan bli lite rädd för hur min framtid ska se ut. Om två år har jag gått ut gymnasiet och har ingen ide vad jag ska göra efter det. Jag hade tänkt på att bli läkare men ju längre jag går den här linjen ju mer vill jag jobba med design och jag vet att det ine är den enklaste branshen att jobba i börjar liksom att få lite lätt panik.
Jag vet inte om jag fortfarande är ett barn längre.

Forever Young to U

Bless




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0